تکذیب ادعای همکاری حسین رستمی با رجانیوز

کد خبر: 19083    تاریخ: شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۰۸:۴۷:۵۶    بازدید: 3

بازنشر/ رجانیوز در تاریخ 31 خرداد 1390 نوشت: روزنامه شرق به نقل از فردي كه وي را مدير سايت عماريون معرفي كرده، مدعي شده كه وي خبرنگار سايت رجانيوز بوده است كه اين ادعا از اساس تكذيب ‌مي‌شود.

به گزارش رجانيوز، فردي كه خود را مدير سايت عماريون معرفي كرده در مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب شرق در پاسخ به اين سؤال كه "روند شكل‌گيري سايت عماريون از كجا شروع شد و چه شد به اين نتيجه رسيديد كه سايتي ايجاد كنيد كه در آن، اينچنين بي‌پروا به برخي مي‌تازيد؟"، گفته است: «من در يكسري از سايت‌هاي خبري مانند صراط و رجا و چند سايت ديگر خبرنگار بودم. با اينها مشكل پيدا كردم و زدم بيرون.»
اين در حالي است كه اين ادعا از اساس كذب است و مجموعه سايت رجانيوز هيچ‌گونه ارتباط و آشنايي با وي ندارد.

 

تکذیب ادعای همکاری حسین  رستمی با رجانیوز

با کانال ما همیشه بروز باشید

جدیدترین ها

آمار سایت